duminică, 24 iunie 2018

Poema de Fernando Pessoa (trad. în română*)


Fotografia postată de Antonio Moya.

***
...Mi inteligencia se ha convertido en un corazón lleno de pavor,
y es con mis ideas que tiemblo, y es con mi consciencia de mí,
con la sustancia esencial de mi ser abstracto,
que me ahoga lo incomprensible,
que me aplasta lo ultra trascendente,
y de este miedo, de esta angustia, de esta amenaza del ultra ser,
¡no se puede huir, no se puede huir, no se puede huir!..

***
…Inteligența mea s-a transformat într-o inimă plină de spaimă,
ideile mele sunt cele ce îmi cutremură corpul, propria-mi conștiință,
cu toate elementele esențiale ale ființei mele abstracte,
și sunt sugrumat de tot ce e incomprehensibil,
și sunt strivit de ultra transcendentalism,
și de astă frică, de astă angoasă, de acest pericol al ființei de dincolo,
de care nu poți să scapi, nu scapi, nu scapi!..

*A.L.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu