marți, 19 martie 2013

Poema de ALEJANDRA PIZARNIK (trad. al rumano)


CAPÍTULOS PRINCIPALES (ALEJANDRA PIZARNIK)
Llega la muerte con su manada de huesos
sonrío sumisa a una niña idiota
que implora en mi nombre
juntas (la muerte, la niña y yo)
no encontramos otro oficio que execrar
Al final todos se casan:
el mar y las olas,
la noche y lo oscuro,
el vaso y el vino,
el anillo y el dedo,
la muerte y el cadáver. 
(via Sofía Rodríguez García)


CAPÍTULOS PRINCIPALES

Llega la muerte con su manada de huesos
sonrío sumisa a una niña idiota
que implora en mi nombre
juntas (la muerte, la niña y yo)
no encontramos otro oficio que execrar
Al final todos se casan:
el mar y las olas,
la noche y lo oscuro,
el vaso y el vino,
el anillo y el dedo,
la muerte y el cadáver.


CAPITOLE PRINCIPALE 


Vine moartea cu turma sa de oase
am rîs supusă unei copile nătînge
care a implorat  în numele meu
împreună (moartea, copila și eu)
nu găsim altă treabă decît să urîm
La urmă se căsătoresc cu toții:
marea și valurile,
noaptea și ceea ce e întunecat,
paharul și vinul,
inelul și degetul,
moartea și cadavrul.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu