luni, 11 iunie 2012

Dumitru Crudu (1994): Falsul Dimitrie/El falso Dimitrie/El fals Dimitrie (trad. în catalană de Pere Bessó)




***
eu deja nu mai am nici o problemă
mi-am cumpărat și marmoră
e albă e
strălucitoare

am fost și am văzut

și locul ăla
sunt și niște copaci acolo
înalți inalți


și știi
marmora se potrivește
de minune cu restul



***
yo ya no tengo ningún problema
me he comprado y el mármol
es blanco es
resplandesciente

estuve y vi
aquel lugar
hay y unos árboles por allá
altos altos

y sabes
el mármol armoniza
estupendamente con las demás cosas

***
jo ja no tinc cap problema

m’he comprat el marbre
és blanc i
resplendent

he estat i he vist


en aquell lloc

 i hi ha arbres allà

alts ben alts

 

i saps

el marbre va

de meravella amb la resta

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu